Friday, May 16, 2008

ကၽြန္ေတာ္မသိျခင္းမ်ား

ေကာင္းကင္ၾကီးကို
ဘယ္သူကအျပာေရာင္သုတ္သြားခ႔ဲပါသလဲ.......
ဘ၀ဆိုတာ
ကၽြန္ေတာ္႔ေရွ႔က အရက္ခြက္ေလာက္
အ၀မက်ယ္ပါဘူး
ဒါေပမယ္႔
အဲဒီဘ၀ၾကီးေၾကာင္႔
ကၽြန္ေတာ္ဘာျဖစ္လို႔မူးေနရပါသလဲ.....
အျပံုးတစ္ခုရ႔ဲအသက္က
ရင္ဘတ္ထဲကလာပါတယ္
ဒါေပမယ္႔
လူေတြကိုရင္ထဲကမပါပဲျပံဳးတတ္ေအာင္
ဘယ္သူကမ်ားသင္ေပးခ႔ဲပါသလဲ......
တစ္ဦးေမတၱာတစ္ဦးမွာတ႔ဲ
သက္ေရာက္မွဳတိုင္းမွာ
တန္ျပန္သက္ေရာက္မွဳရိွပါသတ႔ဲ
ဒါဆို
ကၽြန္ေတာ္ရင္နင္႔ေအာင္ခ်စ္ရတ႔ဲေကာင္မေလးက
ကၽြန္ေတာ္႔ကိုဘာလို႔ျပန္မခ်စ္ပါသလဲ....
ဒီစကားေတြမွားကုန္ပါျပီလား......
ၾကယ္ေၾကြတုန္းဆုေတာင္းလို႔
ဆႏၵျပည္႔တယ္ဆိုရင္ေတာင္
ကၽြန္ေတာ္႔မွာေကာင္းကင္မရိွဘူးဗ်
သူ...ပစ္ခ်လိုက္ျပီေလ.....


Type rest of the post here

No comments: