Tuesday, May 20, 2008

ကၽြန္ေတာ္႔ “ အေဖ “

အခုစိတ္ထဲမွာျဖစ္ေနတာေလးေတြေပါ႔ေနာ္..ဟိုတစ္ေန႔က အိမ္ကိုဖုန္းဆက္ေတာ႔ အေမန႔ဲဖုန္းေျပာရင္းသိလိုက္
ရတယ္..အေဖ ေနမေကာင္းဘူးတ႔ဲ..အခုကၽြန္ေတာ္ ေမာ္စကိုမွာေနတယ္..ေနာက္ (၂) ႏွစ္ေက်ာ္မွ ျပန္ရမွာပါ..
ကၽြန္ေတာ္ဘာတတ္ႏိုင္မလဲ..ကၽြန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္ရတ႔ဲ အေဖ..ကၽြန္ေတာ္ကိုအရမ္းခ်စ္တ႔ဲ အေဖ..အခုအခ်ိန္မွာ
အျဖစ္ခ်င္ဆံုးက အေဖ႔အနားမွာေနခ်င္ပါတယ္..ဒါေပမယ္႔ အေျခအေန အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးၾကားမွာ ကၽြန္ေတာ္
ေနခြင္႔မရပါဘူး..မိသားစုတာ၀န္ကိုေက်ပြန္ခ႔ဲတ႔ဲ..အေဖ..မိဘတာ၀န္ေက်ပြန္ခ႔ဲတ႔ဲ..အေဖ..သားသမီးေတြကိုလူ
တစ္လံုးသူတစ္လံုးျဖစ္ေအာင္တာ၀န္ေက်ပြန္ခ႔ဲတ႔ဲ..အေဖ..ေလာကဓံကိုေမတၱာန႔ဲရုန္းကန္ခ႔ဲတ႔ဲ..အေဖ..ဘ၀လမ္း
မွာ ဇရာန႔ဲ ခရီးပန္းေနပါျပီ..ကၽြန္ေတာ္မ်က္ရည္က်ရံုကလြဲျပီးဘာမ်ားတတ္ႏိုင္ဦးမွာလဲဗ်ာ..သားသမီး (၄) ေယာက္
မွာ အေဖက ကၽြန္ေတာ႔္ကိုအခ်စ္ဆံုးပါ..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က အေဖ႔ရ႔ဲဗီဇ..အေဖ႔ရ႔ဲပံုစံ..အေဖရ႔ဲစရိုက္
လကၡဏာအားလံုးကၽြန္ေတာ္႔မွာရိွလို႔ပါ..(၁၀)တန္းေအာင္လို႔ အေမက စစ္တကၠသိုလ္တက္ခိုင္းေတာ႔ အေဖ မ်က္ႏွာ
မေကာင္းဘူး..သူမခြဲခ်င္ေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ဘ၀တက္လမ္းအတြက္ သူ႔ခံစားခ်က္ကိုမ်ိဳသိပ္ခ႔ဲတာပါ..ကၽြန္ေတာ္အိမ္
ကိုျပန္ေရာက္တိုင္းအေဖက ကၽြန္ေတာ္႔လက္ကိုအျမဲဆုပ္ကိုင္ထားတတ္ပါတယ္..အမွတ္တမ႔ဲေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္သတိ
ထားမိပါတယ္..အေဖ႔လက္ေတြ တစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္ ေလ်ာ႔တြဲလာတယ္..ကၽြန္ေတာ္ (၈) တန္းႏွစ္မွာ အေဖ ေလျဖတ္ခ႔ဲပါတယ္..ညာဘက္ျဖစ္ေပမယ္႔ ေဆးေကာင္းလို႔ အေဖ အေျခအေနမဆိုးခ႔ဲပါဘူး..ဒါေပမယ္႔အေဖအရင္
ကလိုတက္တက္ၾကြၾကြမရိွေတာ႔ပါဘူး..ခြင္႔ျပန္တိုင္း အေဖကၽြန္ေတာ္႔ကိုအရိပ္လိုၾကည္႔ေနတတ္ပါတယ္..အရက္အရမ္းၾကိဳက္တ႔ဲအေဖ..ကၽြန္ေတာ္ရိွေနရင္မေသာက္ပါဘူး.
ကၽြန္ေတာ္ ဒီကိုလာခါနီး ျပင္ဦးလြင္မွာ အေဖ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုလာႏွဳတ္ဆက္ပါတယ္..ကၽြန္ေတာ္ကားေပၚတက္ေတာ႔
မ်က္ရည္၀ိုင္းျပီး ၾကည္႔ေနတ႔ဲ အေဖ႔မ်က္၀န္းေတြ ဒီတစ္သက္ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေမ႔ႏိုင္မလဲဗ်ာ...
အခုလိုသူေနမေကာင္းျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုသူဘယ္ေလာက္သတိရေနမယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္..
ဒါေပမယ္႔ဗ်ာ..ကၽြန္ေတာ္ဘာတတ္ႏိုင္မွာလဲ..ကၽြန္ေတာ္႔မွာ အေဖ႔အတြက္မ်က္ရက်ဖို႔ပဲရိွတယ္..အေဖ ေနေကာင္း
ပါေစလို႔ဆုေတာင္းရံုကလြဲျပီးကၽြန္ေတာ္႔မွာ ဘာနည္းလမ္းမွ မရိွပါဘူး..ဘယ္ေလာက္မ်ား ေက်ကြဲဖို႔ေကာင္းလိုက္
ပါသလဲ..ဒီစာေလးကိုမ်က္ရည္ေတြန႔ဲေရးဖြ႔ဲရင္း ကၽြန္ေတာ္႔ရ႔ဲ အေဖ ေနအျမန္ေကာင္းပါေစလို႔ ရင္န႔ဲရင္းျပီး
ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္......

“ အေဖ႔ “ ကိုဦးခိုက္ပူေဇာ္ပါသည္


Type rest of the post here

No comments: