Thursday, April 17, 2008

ဘ၀လမ္းမွာက်ေပ်ာက္ခ႔ဲရေသာအရာေလးမ်ား

ငယ္ငယ္အခါ အေဖ အေမ ေဆြမ်ိုဳးမိတ္သဟာေေတြက သားၾကီးလာလို႔ဘာလုပ္မလဲေမးရင္ စစ္သားၾကီးလုပ္မယ္လို႔ေျဖခ႔ဲပါတယ္ တစ္ျခားအရာေတြကို ပါးစပ္ကေတာင္မဟခ႔ဲပါဘူး (၁၀) တန္းေအာင္ေတာ႔လည္း တစ္ခါတည္း အၾကြင္းမ႔ဲရည္ရြယ္ခ်က္န႔ဲ စစ္တကၠသိုလ္ ဗိုလ္ေလာင္းအျဖစ္ေလ်ွာက္ထားခ႔ဲပါတယ္ ငါ...စစ္ဗိုလ္တစ္ေယာက္ျဖစ္ကိုျဖစ္ရမယ္ေပါ႔.......
အခက္အခဲေပါင္းမ်ားစြာ..ပင္ပန္းဆင္းရဲမွုမ်ားစြာန႔ဲ (၃) ႏွစ္ဆိုတ႔ဲအခ်ိန္ကိုျဖတ္ေက်ာ္ခ႔ဲပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စစ္တကၠသိုလ္ေက်ာင္းဆင္းေတြ အဓိကဆံုးရံွုးတာကေတာ႔ လူငယ္လြပ္လပ္ခြင္႔ေပါ႔ဗ်ာ ဘယ္ေလာက္ျမတ္ႏိုးဖို႔ေကာင္းတ႔ဲ အမွတ္ရေနစရာေကာင္းတ႔ဲ လြပ္လပ္မွုေလးလဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔အဲဒါကို ဆံုးရံွုးခ႔ဲရပါတယ္ ဗိုလ္ေလာင္ဘ၀ ခြင္႔ျပန္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ (၃) နာရီေက်ာ္သြားရတ႔ဲ ပုသိမ္ တကၠသိုလ္ ကိုႏွစ္တိုင္းေရာက္ပါတယ္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားေတြရ႔ဲ လြပ္လပ္မွုကိုသေဘာက်မိတယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေက်ာင္းသားလိုလို ဘာလိုလိုန႔ဲေက်ာင္းထဲမွာေလ်ွာက္သြားပါတယ္အဲဒီအရသာကိုကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေတာ႔မွေမ႔မွာမဟုတ္ပါဘူး လူငယ္ဘ၀လြပ္လပ္မွုကိုအျပည္႔အ၀ေပးႏိုင္စြမ္းပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ႏွစ္လံုးပင္ပန္းဆင္းရဲ
သမ်ွ အဲဒီတစ္ရက္ႏွစ္ရက္န႔ဲေျပေပ်ာက္သြားတတ္ပါတယ္ ......
တစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ႔လည္းတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္အရမ္းျဖစ္ခ်င္မိတယ္ ဒါေပမယ္႔ ရည္ရြယ္ခ်က္ဆိုတာက
ရိွျပီးသားေလ ျပီးေတာ႔မိဘရ႔ဲေႏြးေထြးတ႔ဲ ေမတၱာတရား သူငယ္ခ်င္းမ်ားရ႔ဲျဖဴစင္တ႔ဲခင္မင္မွုေလးေတြ ထမင္း၀ိုင္းကမထခ်င္ေအာင္ေကာင္း
တ႔ဲအေမ႔ရ႔ဲဟင္းလက္ရာ တီတီတာတာေျပာတတ္တ႔ဲ ညီမအငယ္ဆံုးေလးရ႔ဲခ်စ္စရာအသံေလး ေပ်ာ္စရာ ဂုဏ္ပကာသနကင္းတ႔ဲ မိသားစု
ထမင္း၀ိုင္းေလး ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆံုးရံွုးခ႔ဲတာေတြအမ်ားၾကီးပါ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘ၀လမ္းမွန္ခ႔ဲပါတယ္.......
လူပဲဗ်ာ တစ္ခါတစ္ေလၾကေတာ႔လည္း ေပ်ာ္ရာမွာေနခ်င္တာေပါ႔ ဘယ္ေလာက္မ်ား၀မ္းနည္းဖို႔ေကာင္းလိုက္သလဲ ကိုယ္႔ဇာတိ
ခ်က္ေခၽြေမြးရပ္ေျမကို အလည္ျပန္ေနရတ႔ဲဘ၀ပါ ကိုယ္႕မိသားစုမွာ ကိုယ္ကဧည္႔သည္ျဖစ္ေနပါတယ္ ဒါေတြကမေသမခ်င္းျဖစ္ေနမယ္႔
အေၾကာင္းေလးေတြပါ သန္းေခါင္စာရင္းမွာပါတာကလြဲလို႔ ဧည္႔သည္ပါပဲ ငယ္ငယ္တုန္းကဘ၀ေလးကိုျပန္လိုခ်င္တယ္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္တို႔
ေပ်ာက္ဆံုးခ႔ဲတာေတြဘယ္အခ်ိန္မွျပန္ရႏိုင္မလဲဗ်ာ ေမ်ွာ္လင္႔ေနမိဆဲပါ တစ္ခ်ိန္ေတာ႔ကၽြန္ေတာ္ မိသားစု၀င္ျပန္ျဖစ္ဖို႔ေပါ႔........

( ညီေနာင္မ်ားအားလံုးအတြက္ရည္ရြယ္ပါသည္ )


Type rest of the post here

No comments: