Wednesday, March 19, 2008

ဘ၀မွတ္တိုင္

ဒီ Blog ေလးက ကၽြန္ေတာ္ရ႔ဲခံစားမွဳစိတ္အစဥ္ကို ဖြင္႔ဟထုတ္ေဖာ္ရာ ႏူးည႔ံညင္သာတ႔ဲ ေဒသေလးတစ္ခုပါ...ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀ ရ႔ဲ မွတ္တိုင္ေလးတစ္ခုဆိုလည္း မွားမယ္မထင္ပါဘူး....ေနာင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကၽြန္ေတာ္ ဒီေလာကၾကီးမွာ မရိွႏိုင္ေတာ႔တ႔ဲအခ်ိန္ထိ ဒီ Blog ေလးက ကၽြန္ေတာ္႔ ႏွလံုးသားန႔ဲအတူ တည္ရိွေနဦးမွာပါ...ဒီ Blog ေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္႔ရ႔ဲ ေမ်ွာ္လင္႔ခ်က္ေတြ အိမ္မက္ေတြ ထည္႔သြင္းထားပါတယ္...အိမ္မက္ေတြကို ကာရန္ေတြန႔ဲေပါင္းစည္း ေမ်ွာ္လင္႔ခ်က္ေတြ ခင္းက်င္းတ႔ဲ ဒီ ေနရာေလးဟာ...“ ကဗ်ာပန္းခင္းေလး “ ....ေပါ႔ဗ်ာ.................ကၽြန္ေတာ္ စိုက္ပ်ိဳးထားတ႔ဲ ပန္းေလးေတြရ႔ဲ ရန႔ံ န႔ဲ အလြမ္းမီးေတြ ျငိမ္းၾကပါေစ..........လို႔

No comments: